2013. szeptember 28., szombat

V.fejezet

Victoria izgatottan hívott fel mindkettőnket. A hangjában vidámság és egy csipetnyi sürgetés is volt. Levegőt se vett csak annyit mondott, hogy találkozzunk az "edzőtermünkben". Ahogy csak tudtam odaszaladtam (szokásomhoz híven mindig kések).

- Na, mondd Victoria!- mondtam már én is izgatottan.

- Tudjátok mit?! Inkább mutatom.- mondta egy szikrával a szemében.

És egy határozott arccal valami burkot növesztett maga köré. Odamentem és megérintettem. Ahogy hozzányúltam úgy éreztem mint egy áthatolhatatlan acélfalat tapogatnék. Hozzávágtam egy próbababát az erőmmel és úgy pattant le róla mintha egy kis tollpihe lett volna.

- Ez nagyon cool!- mondta Tif.

A történések után beültem ebédelni a Love Food nevű étterembe. Rendeltem magamnak egy bolognai spagettit extra sajttal. Úgy belaktam mint a csuda. Alig bírtam megmozdulni. Aztán mikor levezetésnek rendeltem egy kávét akkor egy korombeli magas, helyes, barnahajú és kékszemű pincérfiú hozta ki. Mikor kihozta a kávét úgy egymásba gabalyodtunk, hogy szegénykém az ölembe öntötte a kávét. Szegény alig tudott kihebegni egy bocsánatot úgy megijedt. Miközben segített letörölni a kávét rólam elmesélte, hogy Brock a neve. Próbaidőn van itt diákmunkán. Azért ijedt meg annyira, mert ha meglátják, hogy hibázott egyből kihajítják innen. Ezért egy telefonszám csere után gyorsan kiszaladtam az étteremből. A cechet Brock állta kiengesztelés képpen. Miután átöltöztem szerveztem egy nagy shoppingolást a csajokkal. Ahogy kiléptem az utcára feketeöltönyös tetőtől-talpig kitetovált srácokat láttam a sarkon. Mivel nem volt kerülőút próbáltam úgy elmenni úgy mellettük, hogy ne vegyenek észre. Sajnos nem sikerült.

- Szia cica van gazdád?- mondta az egyik neander völgyi.

- Van, és nem szereti a patkányokat!- ezzel a mondattal hozzávágtam a falhoz a képességemmel.

- Nyugi Baby! Csak a Titkos Szövetség góréjától hoztam üzenetet. Azt üzeni, hogy vigyázzatok magatokra, mert mindenhol ott vagyunk.

- Igen? Én meg azt üzenem neki, hogy ő vigyázzon magára mert bárkit küld ígyis-ugyis végzünk vele.- és már a legnagyobb sebességgel elrohantam a találkahelyre. Ahogy a lányok megláttak nagyon megijedtek. Elmondásuk szerint falfehér voltam. Meg is kérdezték mi történt:

- Mi a baj But?

- Képzeljétek el találkoztam a Szövetség embereivel. Azzal az üzenettel jöttek, hogy vigyázzunk magunkra. De én elintéztem őket, hogy telerakták a gatyájukat.

- Azt el hisszük!- mondta Tif kuncogva.

Mivel a shoppingolást elhalasztottuk ezért beültünk egy Sweet Cupcake nevezetű cukrászdába. Miután kértünk mindhárman egy sütit elkezdtünk beszélgetni:

- Kik voltak azok a tagok?- kérdezte Victoria.

- Úgy néztek ki mint valami elfuserált motoros banda. Mind kopasz, és tetövált volt. Lehet, hogy valami végrehajtó csapat a Szövetségnél.

- Sőt, biztos!- mondta Tif.- Párszor meggyült a bajom velük. A vezetőjüket úgy hívják, hogy Mocskos Joe. Nagyon egy bunkó és modortalan egy fickó.

- Hát az biztos, hogy büdös volt.- és ahogy kimondtam ezt a mondatot nagy nevetésben törtünk ki.

Miután kibeszéltünk mindent és persze kifizettük a sütiket mindhárman hazamentünk. Ilyenkor irigylem Tifet, hogy tud teleportálni. De mikor nagy nehezen hazaértem és megidtam az esti kakaómat megcsörrent a telefonom. A kijelzőn Brock neve állt....


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése