2013. szeptember 27., péntek

IV.fejezet

- Sziasztok! Tifanny vagyok.

Szegény Vicki alig kapott levegőt. Az ájulás határáról zökkentettem vissza a való életbe.

- Vicki jól vagy?- kérdeztem tőle mint egy aggódó anyuka a kisgyermekétől mikor elesik.

- Hát persze! Végülis elraboltak, megkínoztak és most azt sem tudom élek e vagy halok.

- Megkínoztak?- mondtuk Tifannyval szinte egyszerre.

- Igen! Hála a képességemnek nem esett bántódásom. Mindenféle kütyüvel és műszerrel vizsgáltak. Minden agyolvasós kísérletük befuccsolt. A fizikai dolgokra sem voltak képesek, mert nem csak az elmémet hanem a testemet is megtudom védeni minden ártalomról. De csak erről a képességemről tudnak. A másikra rá se jöttek.- és ahogy ezt kimondta a karomba borult.


Elájult. Mint később kiderült nem adtak neki enni. Csak vizet adtak neki semmi többet. Mentőt nem hívtunk, mert ha valaki rájön erre a dologra, akkor nekünk végünk. Nem hiányzik, hogy megcsinálják velünk azt, amit Vickivel csináltak. És ha a Szövetség tagjai kémkednek, utánunk ki tudja, hol lehetnek beépített embereik. Inkább Tifannyéknál rendeztünk egy ott alvós bulit. Mindent elintéztünk, hogy ott aludhassunk. Engedélyt kértünk a szüleinktől és beleegyeztek. Míg Vicki gyengélkedett addig mi úgy sürögtünk-forogtunk körülötte, mint az alattvalók a királynő körül. Közben beszélgettünk erről a dologról:

- Mi van, ha a suliba és a tánciskolámba is figyelnek? És ha eddig is figyeltek?- mondtam, mint egy paranoiás.

- Semmi baj! Ha az erőtőket nem mindennapi dolgokra hanem harcra használjátok teljesen más formában jelenik meg. Például Vicki is megtapasztalta, hogy nem csak az elméjét hanem a testét is meg tudja védeni. Én például a teleportálást nem csak nagy távok megtételére használom hanem, hogy az ellenfelem mögé kerüljek és onnan tudjak támadni.

Az együttalvás után arra gondoltam valami edzőhelyet kéne, találni ahol gyakorolhatjuk ezeket a szituációkat. Ezért végigjártam az egész várost. Minden negyedet végignéztem. Aztán a kikötőnél találtam egy régi, lepukkant helyet.  Sehol sem volt tábla, ami mutatta volna, hogy eladó vagy kiadó. Ezért egy kis fontolgatás után odahívtam a csajokat is. Nekik is nagyon tetszett. De azért pár kellék kellett a kicsinosításához. Próbababákat, tükröket és boxzsákokat kértünk el mindenhonnan. Mire végeztünk az egésszel úgy belefáradtunk, hogy alig tudtunk hazamenni. De nagyon büszkék voltunk magunkra, hogy közös erővel egy ilyen nagy projektet EGYÜTT össze tudtunk hozni. Másnap már újult erővel tudtunk edzeni. Tifanny mint gyakorlott "harcos" segített megtalálni azt az érzést, amivel le tudjunk győzni az ellenfeleinket. Vickinek könnyebb dolga volt mivel ő magától rájött. Nekem egy kis időbe telt, hogy felfejlesszem a képességeimet harcos szintre. Szituáció: Tifanny átváltozott egy kardfogú tigrissé. Nekem KELLENE legyőznöm. A félelemtől alig tudtam használni a képességemet. ahogy felém szaladt nagyon bepánikoltam. És ahogy közeledett beugrott, hogy fel kéne ébrednem. És amikor felugrott, hogy elkaphasson a levegőben megállítottam. De mivel tud teleportálni ezért a hátam mögé került. És ahogy a ki akartam olvasni a fejéből merre tart egyszerűen átjárt az érzés amelyről Tifanny beszélt. Ezt a képességet nem tudtam használni. De el tudtam lopni Tifanny elméjét. Átszálltam az ő testébe és irányítottam. Minden egyes végtagját tudtam mozgatni. Láttam a szemével és hallottam a fülével. Végre elértem azt a szinte amit már mind ketten elértek.
Vigyázz Titkos Szövetség! Jövök! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése